Politica de retur produse
Conform legislației în vigoare, respectiv Ordinul nr. 34/2014, completat de Legea nr. 51/2003 privind regimul juridic al contractelor la distanță, în conformitate cu articolul 12, punctul a) și Directiva 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20 mai 1997 privind protecția consumatorilor în ceea ce privește contractele la distanță, în conformitate cu articolul 3, punctul (2), primul paragraf, contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent, furnizate la domiciliul, reședința sau locul de muncă al consumatorului prin intermediul distribuitorilor stabili, nu pot fi reziliate unilateral.
După primirea produselor, acestea nu mai pot fi returnate.
Cu toate acestea, clientul are dreptul de a solicita returnarea contravalorii produselor alimentare comandate in urmatoarele situatii:
- produsele sunt alterate si nu pot fi consumate (exceptie livrare in afara tarii, deoarece intervalul de livrare este mai ridicat si nu se poate garanta calitatea produselor decat prin transport aerian, clientul asumandu-si aceasta posibilitate);
- produsele sunt deteriorate in urma transportului;
- exista diferente majore intre informatiile regasite pe site (imagini, descriere, etc) si produsele primite.
Pentru a beneficia de returnarea contravalorii produselor alimentare comandate (care se regasesc intr-una dintre cele 3 situatii enumerate mai sus), clientul va trebui sa trimita in maxim 24 de ore de la intrarea in posesie a acestora fotografii/clipuri video cu produsele respective via e-mail la adresa: camaramorosenilor@gmail.com
Contravaloarea produselor alimentare se va face prin virament bancar in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data solicitarii.
Datorita normelor de siguranță igienico-sanitare, Camara Morosenilor nu acceptă returnarea produselor alimentare.
Dreptul de renunțare la contract și returnarea produselor, cu excepția celor alimentare:
În ceea ce privește dreptul de renunțare la contract și returnarea produselor, cu excepția celor alimentare, cumpărătorul beneficiază de prevederile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, potrivit căreia “Consumatorul are dreptul să returneze produsele fără a invoca vreun motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora”, iar vanzatorul se obliga sa faca plata contravalorii produselor in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesie a acestora.
Returnarea produselor va fi suportată de către client și va fi efectuată folosind același serviciu de transport prin care a fost expediată comanda.
Adresa la care se va face returnarea comenzii este: str Unirii, nr 5, Tulghies, comuna Miresu Mare, judet Maramures.
Se pot returna doar produsele nealimentare aflate în condiții intacte, inclusiv ambalajul, accesoriile și consumabilele aferente, fara ca acestea să prezinte semne de uzură sau de consum.
Dacă produsele au fost desigilate sau utilizate necorespunzător (continut lipsa) de către consumator, returnarea acestora va fi refuzata.